Szombati csata
|
40. heti nézettségi adatok
Múlt héten a TV2 nézettsége egy kicsit visszaesett, míg az RTL-é egy kicsit nőtt. A fiatalok körében, főműsoridőben mért átlagos közönségarányok tekintetében az RTL Klub 29,2 százalékot ért el, míg az azt megelőző héten 28,7 százalék volt ez a szám.
A TV2 23,1 százalékos közönségaránnyal végzett a héten, az előző héten még 24,3 százalékot produkált. 
 
Mind a teljes lakosság, mind a fiatalok körében a vasárnap esti X-Faktor szünetében sugárzott RTL-Hírek volt a legnézettebb; az előbbi csoportban 1 942 118 nézőt ért el a csatorna 35,9 százalékos közönségarány mellett, míg az utóbbiban 896 839 nézőt vonzott a műsor, melynek 39,2 százalékos lett a közönségaránya. Maga a vasárnapi X-Faktor a második helyen végzett mindkét csoportban; a teljes lakosság körében 1 934 086-an követték figyelemmel 36,3 százalékos közönségarányt eredményezve a csatornának, a fiatalok körében 893 501 nézőt vonzott a műsor, 40,4 százalékos közönségarány mellett. Harmadik helyre egy-egy Barátok közt epizód került mindkét korcsoportban.  
 
A TV2 Megasztárja a teljes lakosság körében az ötödik lett a nézettségi versenyben 1 657 537 nézővel és 34,2 százalékos közönségaránnyal. Az RTL Klub szombati X-Faktor műsora ezzel szemben csak a tizenötödik lett 1 476 729 nézővel és 29,1 százalékos közönségaránnyal. Ebbe azonban bele kell számítani azt, hogy az RTL műsora csupán másfél órás volt, míg a TV2-é három és fél órás, így sokkal több nézőt össze tudott gyűjteni a műsor, így az eredmények is jobbak persze. A fiatalok körében a Megasztár a tízedik lett a nézettségi versenyben 671 943 nézővel és 34,3 százalékos közönségaránnyal, a szombati X-Faktor azonban ebben a korcsoportban megelőzte a TV2 műsorát, és a nyolcadik helyre ért be 697 287 nézővel és 34,7 százalékos közönségaránnyal.
 
És most nézzük részletesebben, hogyan követték a nézők a két nagy tehetségkutató szombati kiadását; a teljes lakosság körében meglepetésre a Megasztár győzött, az első fél órát a Megasztár vitte (27,9%SHR), amikor is a konkurens csatornán a Fókusz Plusz adása (26,6%SHR) hangolta rá a nézőket az X-Faktorra. Majd elkezdődött az RTL Klub műsora, ekkor a Megasztár nézettsége csökkent 26,4 százalékra, míg az X-Faktor első félóráját 30,2 százalékos közönségarány jellemezte. A következő félórában azonban a Megasztár került fölénybe (29,7%SHR) az RTL Klubbal szemben (27,6%SHR). És ez így is maradt a Megasztár végéig, az X-Faktor egyik félórában sem került 30 százalék fölé, míg a TV2 műsorának átlaga 33,6 százalék lett, és volt olyan félóra is, amikor 42,7 százalékig kúszott fel a közönségarány.  
 
A fiatalok körében már máshogyan fest a kép; a Megasztár első félórája 29,3 százalékos közönségarányt hozott a TV2-nek, a Fókusz Plusz eközben 28,2 százalékon állt. Azonban ahogy elkezdődött az RTL Klub műsora, az X-Faktor, a Megasztár eredménye leromlott, a második félórában csak 27,3 százalékot produkált, míg az X-Faktor az első félórában 35,1 százalékos közönségarányt szerzett a csatornának. A következő félórában 28,8%SHR a Megasztárnak, míg az X-Faktornak 33,3%SHR jutott. Utána a Megasztárt már 31,2%SHR jellemezte, az X-Faktort 34,8%SHR. A következő félóra igen érdekesre sikerült; még tartott az X-Faktor, amikor a TV2-n már 39,6 százalékig kúszott a közönségarány, míg az X-Faktor nézettsége hirtelen csökkent; az utolsó félórát 26,3%SHR jellemezte. Ezután már egyértelműen a TV2-é volt a nézők nagyobb százaléka. 
 
A Vacsoracsata, Fókusz és Barátok közt hármasa ismét verhetetlen volt minden hétköznap. Jól szerepeltek a kereskedelmi célcsoport körében az RTL Klub sorozatai is: hétfőn a Dr Csont (31,6 % SHR) és A rejtély ( 25,5 % SHR) is győzött a konkurens adón vetített NCIS ( 23, 9 % SHR) és a Gyilkos számok felett ( 25, 2 % SHR). Kedden a TV2-n vetített Ember gyermeke ( 15, 8 % SHR) című filmet verte meg a Castle ( 32, 8 % SHR) és a Döglött akták (32, 1 % SHR). Pénteken a CSI: A helyszínelők ( 28 % SHR) bizonyult jobbnak a NCIS: Los Angeles sorozatánál ( 16, 4 % SHR). 
 
A 40. héten főműsoridőben a 18-49 éves korosztály 29,2 %-a nézte az RTL Klubot, míg a TV2-re 23,1 % kapcsolt. A középmezőnyben az M1 (4,9 % SHR) után a Viasat3 következik 4,6 %-kal, ezt követi a Cool (3,8 % SHR), majd a Film+ (3,7 % SHR). 
 
bj
2010.10.12
|
Puf... Hát ezt jól elbaxta az RTL... Nemkellene ennyire eroltetni a dolgot... Szerintem csak megirigyelték hogy néhány megás millyen sikereket ért el és csak ok is illyen reklámot akarnak a csatornájuknak.. Nemkellene.
tolaci
|
2010-10-23 14:00:36
Természetesen nem a TV2-nél dolgozom,akkor ugyanis már nem lenne érdekem értékelni a műsort. A megasztárról szándékosan nem szóltam,nehogy megvádoljanak ilyenekkel. X faktoros ismerőseimmel is beszéltem,ők se voltak megelégedve a műsorral. Lehet,hogy ezt az angol tévénézők zabálják,a magyarok nem biztos,hogy vevők rá. Szilvi,te az RTL marketingjánál dolgozol?
KHRM
|
2010-10-18 16:34:02
Szilvi, nem tudok veled egyetérteni! Csak annak nem tetszhet az X, aki a TV2-nél dolgozik? Egyetértek KHRM-el pedig én sem dolgozom a TV2-nél :)
Am nézettség:
Teljes lakosság: M: 1,88 millió
X: 2,43 millió
50 alattiak: M: 44%
X: 55%
Persze, most kiderült, hogy ki nyerte a nézőkért vívott harcot de azt semmiképpen sem, hogy melyik műsor jobb!
dzsejdzsely
|
2010-10-18 13:29:46
Új hozzászólás
Név: E-mail:
Hozzászólás:
Ismételd meg:


2014. november 26., szerda

Virág
18:05
Mennyé má!
amerikai-német romantikus vígjáték, 2001
18:30
Foglalkozása: riporter
amerikai-olasz filmdráma, 1975
18:35
Remény és dicsőség
amerikai filmdráma, 1987
19:00
Molly Maxwell
kanadai filmdráma, 2013
19:00
Rendőrakadémia 3.
amerikai vígjáték, 1986
Három elkeseredett, különböző korú nőt (Ónodi Eszter, Csákányi Eszter és Törőcsik Franciska) egy esős éjszakán egymás mellé sodor az élet, akiket aztán egy kiöregedett dizőz felkarol.
A népszerű zenekar megtartja jó szokását, és idén is részt lehet venni a fergeteges évzáró buliban, amit a tagok most a 15 éves fennállás apropóján tartanak.
Nincsenek elvárások, hogy mi a jó és mi a rossz
László Péter
(Dining Guide)
Vannak objektív módszerek a kávé aromáinak és egyéb tulajdonságainak a meghatározására, de az hogy mi a jó, teljesen szubjektív. Interjú.
Nem az ásvány
Franz Weninger
(Vinoport)
A borok ízében való eltérés nem közvetlenül a talajnak köszönhető, hanem a humusztartalomnak és az élővilágának. Interjú.
4
Tagok: túl az 1 millión
Copyright © 2014
Ingyenes Műsorújság Kft. az Est Media Group tagja.