Villantott egyet a Sport1
|
16. heti nézettségi adatok
Az El Clásico rangos eseménynek számít a magyar futballrajongók körében is, így nem meglepő, hogy a közvetítés kiemelkedő eredményt hozott a Sport 1-nek, mely csatorna szombat este az RTL Klub után a második legnézettebb adó volt a 18-49 éves férfiak körében, s ezzel megelőzte a TV2-t.
Az AGB Nielsen adatai alapján összesen közel 800 000 ember nézte a Barcelona–Real Madrid spanyol bajnoki rangadót, mely eredménynek köszönhetően a Sport1 az RTL Klub (SHR 31%) után a második legnézettebb csatorna (SHR 9,9%) lett a fiatal férfiak körében a szombati esti műsorsávban, s ezzel maga mögé utasította a TV2-t (SHR 8,8%). A Csillag Születiknek persze ezúttal sem volt ellenfele, amióta a tehetségkutató elindult, a műsor mindig az élen végzett. A Csillag Születik első élő döntője amúgy nem futott kiemelkedő eredménnyel, de a fiataloknál elért 36,9%-os közönségarány (647 235 néző), valamint a teljes lakosságban megszerzett 39,6%-os nézettség (1 857 215 néző) bőven elég volt ezen a héten is a kettős győzelemhez. Egy komoly vetélytárs akad csupán az üldözők között, a Barátok közt, mely sorozatnak ezúttal a keddi része volt a legnézettebb, ezzel az egy műsort csak egyszer szerepeltető listánkon a Bk a 16. héten is megszerezte a második helyet mindkét korosztályban.
 
A 18-49-es korosztályban a dobogó harmadik fokán egy RTL Klubon vetített film, a Holnapután áll, megelőzve A mentalistát és a Fókusz keddi adását, majd a hatodik helyen az m1 Forma-1-közvetítése következik. A bahreini futamot 450 ezer fiatal követte figyelemmel, ez több, mint az előző héten elért 414 ezres nézőszám, igaz, ez a növekedés a későbbi futamkezdésnek is betudható. Mindenesetre az m1, úgy tűnik, nyert azzal, hogy megszerezte a száguldó cirkusz közvetítésének jogait, az első 10-ben végezni ugyanis még az egy műsort csak egyszer szerepeltető listán is szép eredmény – az összesített, minden négy percnél hosszabb műsort szerepeltető toplistában amúgy a 11. helyet szerezte meg a közvetítés. Sok fiatal nézőt érdekelt a BL ezúttal már nem a Pro4-en, hanem a TV2-n közvetített elődöntője is, a Bayern München 2-1-es győzelmét a Real Madrid ellen 408 ezer fiatal figyelte (SHR 22,3%), mely összesítésben a 11. helyre volt elég, és a harmadik legnézettebb TV2-es műsor lett a héten a korcsoportban. A Megasztár nagyjából stagnál az előző héthez képest, ezúttal 373 ezer néző választotta ezt a műsort a 18-49-es korosztályból, ami elég volt arra, hogy a péntek esti főműsoridőt megnyerje a TV2 a fiataloknál. A TV2 péntek esti nézettsége 23,7% lett, míg az RTL Klub 19 és 23 óra között 23,2%-os közönségarányt ért el, így tehát most a TV2 is elkönyvelhetett magának egy részsikert. 
 
A teljes lakossánál a lista harmadik helyén a Fókusz keddi adását találjuk, majd a dobogóról épphogy lecsúszva a Jóban Rosszban szerdai epizódja következik, megelőzve a szintén TV2-es Tényeket. A Széf egy helyezést rontott az előző hetihez képest, 1 millió 234 ezer nézővel ezúttal a hatodik helyen áll, és továbbra is a teljes lakossában népszerűbb, akárcsak az ezúttal a 14. helyet megszerző Legyen Ön is Milliomos! (E két vetélkedő a fiataloknál a 16., illetve a 20. helyen zárt.) A hetedik helyen újra egy TV2-es műsort találunk, a Naplót, majd A mentalista, az RTL Híradó és a Cobra11 után, a tizenegyedik helyen a Skandináv lottósorsolás következik, mely majd’ százezerrel több nézőt érdekelt (1 millió 128 ezer), mint a tizenkettedik helyen záró Megasztár (1 millió 33 ezer néző), igaz, közönségarány tekintetében a Megasztár öt százalékkal jobb volt. És ha már a TV2-nél tartunk, talán nem csak a kevesebb csatornával rendelkező nézők jártak volna jobban, ha a BL-mérkőzések közvetítését nem száműzik a Pro4-re, a Bayern München-Real-Madrid elődöntő 883 ezer nézőt – többet, mint az El Clásico - ültetett a képernyők elé (SHR 20,1%), ezzel a meccs a teljes lakosság körében a 18. legnézettebb műsor lett. Közvetlenül a BL-meccs után pedig ott találjuk az m1 Forma-1 közvetítését: a Bahreini Nagydíj a teljes lakosságban 33,6%-os nézettséggel futott, és egy helyet javítva az előző héthez képest, a 19. helyen zárt. 
 
Az RTL Klub múlt héten jelentkezett először a stand up comedy egyik Magyarországon még ismeretlennek számító válfajával, a Roasttal. Az elsőként Nagy Ferót pellengérre állító műsor – melyre inkább a meghívott fellépők cikizése, semmint Nagy Feró szívatása volt jellemző – a fiataloknál a 22. helyen végzett, 293 ezer nézőt ültetve a képernyők elé, az ekkor tévét nézők 23%-át. A Roastot a teljes lakosságból is nagyjából ennyien, az az ekkor tévézők 22,2%-a látta, ám a 606 ezres nézőszám összességében csak a 35. helyre volt elég. Ez az eredmény nagyjából megfelel annak, amit a Showder Klub szokott elérni, de bőven van még hova javítania a műsornak, nemcsak a nézettség, de a cikizés terén is. 
 
A csatornák közti főműsoridős versenyt a fiatal korcsoportban ezúttal 25,3%-kal nyerte az RTL Klub, második a péntek estét megnyerő TV2 (SHR 19,2%), harmadik 6,2%-kal a Cool, a Film+ a negyedik (SHR 5%), a Viasat az ötödik (SHR 4,9%), az m1 pedig – mivel az F1-közvetítés nem főműsoridőben volt - a hatodik helyen zárta a hetet (SHR 4,6%). 
 
Adatok forrása: AGB Nielsen/RTL Klub 
 
b.e.
2012.04.24
|
Én sem vagyok nagy TV2 párti, de ne hasonlítsuk már össze 19.30-tól 22.30.-ig tartó Csillag születiket meg a 21.20-tól 00.00-ig tartó Megasztárt nézettség szempontjából. A Megasztár nézettsége ahhoz képest, hogy ilyen későn kezdődik, nagyon is jó. Nem is értem, ha már pénteken adják, akkor miért nem képesek beáldozni legalább a Jóban-Rosszbant. Lehet, hogy elkezdem nézni, de biztos bealszok rajta. Arról nem is beszélve, hogy akkor kezdődik az éjszakai élet is, ehhez képest is sokan nézik. De szerintem a ValóVilágnak sem volt nagyobb hétköznap a nézettsége.
dina49
|
2012-04-25 21:52:20
Egyet értek veled Jonny!
Egyébként András! A Csillag sz.-ben 20 percenként van reklám, a Megában meg 15 percenként, ahogy az az elmúlt 1 évben jellemző volt a TV2-re.
Bambusz
|
2012-04-25 17:07:54
Az a baj, hogy a Megasztár Rúzsa Magdiig volt hiteles.....Azóta csak bevételi forrás....Látszik ez a zsűriből is....Egy kalap szart ér....
A CSISZ meg olyan, hogy minden Rtl-es tehetségkutató sikeresebb, mint a TV2-é...Színvonalasabb és szórakoztatóbb....
Én nem csodálkozom ezen...tavaly előtt, még a Megasztár 2000000-os nézettséget hozott....de ez akkor volt.
Jonny
|
2012-04-25 13:24:31
Új hozzászólás
Név: E-mail:
Hozzászólás:
Ismételd meg:


2015. július 30., csütörtök

Judit, Xénia
H
27
K
28
Sze
29
18:25
Szobrot Michael Jacksonnak!
szerb filmszatíra, 2014 (feliratos)
18:40
A normandiai partraszálláshoz vezető út
amerikai háborús film, 2004
19:00
Fényes nyergek
amerikai vígjáték, 1974
19:00
Beverly Hills-i nindzsa
amerikai akcióvígjáték, 1997
19:00
Bean - Az igazi katasztrófafilm
amerikai-angol vígjáték, 1997
H
27
K
28
Sze
29
18:00
Aktuális csízió
I. évad, 14. rész
18:00
Korra Legendája
I. évad, 11. rész
18:05
Gombby Zöld-szigete
20. rész
18:10
Süni és barátai
magyar babfilmsorozat: Halló, ki beszél?
18:15
Totál dráma: A sziget fellázad
Ütős, húzós, hajtós
A híres divattervezőt, Aliciát (Fanny Ardant) elhagyja párja, ezért úgy dönt, nem fejezi be a cég régóta várt kollekcióját. Hélénének (Marina Hands), az asszisztensének valamit gyorsan ki kell találnia, hogy a nő új ihletet kapjon.
A tőkekirály
Tombor András
(Figyelő)
Nem tartom szerencsésnek, ha a közvélemény bírálatával találkozik egy döntéshozó vagy politikai szereplő, mert földet, szőlőt vásárol itt. Ez a fajta elköteleződés ugyanis számomra azt jelenti, hogy az illető hisz Tokaj jövőjében. Interjú.
3
8
Kapolcs és az üzlet
Komoróczki Tünde
(Fent és Lent)
2005-ben még sokkal több falura jutott sokkal kevesebb program, a kirakodóvásár kisebb területre koncentrálódott és talán Vigántpetenden volt, most a kapolcsi sziget és környékén a házak, kertek vannak tele árusokkal.
1
Copyright © 2014
Ingyenes Műsorújság Kft. az Est Media Group tagja.