Villantott egyet a Sport1
|
16. heti nézettségi adatok
Az El Clásico rangos eseménynek számít a magyar futballrajongók körében is, így nem meglepő, hogy a közvetítés kiemelkedő eredményt hozott a Sport 1-nek, mely csatorna szombat este az RTL Klub után a második legnézettebb adó volt a 18-49 éves férfiak körében, s ezzel megelőzte a TV2-t.
Az AGB Nielsen adatai alapján összesen közel 800 000 ember nézte a Barcelona–Real Madrid spanyol bajnoki rangadót, mely eredménynek köszönhetően a Sport1 az RTL Klub (SHR 31%) után a második legnézettebb csatorna (SHR 9,9%) lett a fiatal férfiak körében a szombati esti műsorsávban, s ezzel maga mögé utasította a TV2-t (SHR 8,8%). A Csillag Születiknek persze ezúttal sem volt ellenfele, amióta a tehetségkutató elindult, a műsor mindig az élen végzett. A Csillag Születik első élő döntője amúgy nem futott kiemelkedő eredménnyel, de a fiataloknál elért 36,9%-os közönségarány (647 235 néző), valamint a teljes lakosságban megszerzett 39,6%-os nézettség (1 857 215 néző) bőven elég volt ezen a héten is a kettős győzelemhez. Egy komoly vetélytárs akad csupán az üldözők között, a Barátok közt, mely sorozatnak ezúttal a keddi része volt a legnézettebb, ezzel az egy műsort csak egyszer szerepeltető listánkon a Bk a 16. héten is megszerezte a második helyet mindkét korosztályban.
 
A 18-49-es korosztályban a dobogó harmadik fokán egy RTL Klubon vetített film, a Holnapután áll, megelőzve A mentalistát és a Fókusz keddi adását, majd a hatodik helyen az m1 Forma-1-közvetítése következik. A bahreini futamot 450 ezer fiatal követte figyelemmel, ez több, mint az előző héten elért 414 ezres nézőszám, igaz, ez a növekedés a későbbi futamkezdésnek is betudható. Mindenesetre az m1, úgy tűnik, nyert azzal, hogy megszerezte a száguldó cirkusz közvetítésének jogait, az első 10-ben végezni ugyanis még az egy műsort csak egyszer szerepeltető listán is szép eredmény – az összesített, minden négy percnél hosszabb műsort szerepeltető toplistában amúgy a 11. helyet szerezte meg a közvetítés. Sok fiatal nézőt érdekelt a BL ezúttal már nem a Pro4-en, hanem a TV2-n közvetített elődöntője is, a Bayern München 2-1-es győzelmét a Real Madrid ellen 408 ezer fiatal figyelte (SHR 22,3%), mely összesítésben a 11. helyre volt elég, és a harmadik legnézettebb TV2-es műsor lett a héten a korcsoportban. A Megasztár nagyjából stagnál az előző héthez képest, ezúttal 373 ezer néző választotta ezt a műsort a 18-49-es korosztályból, ami elég volt arra, hogy a péntek esti főműsoridőt megnyerje a TV2 a fiataloknál. A TV2 péntek esti nézettsége 23,7% lett, míg az RTL Klub 19 és 23 óra között 23,2%-os közönségarányt ért el, így tehát most a TV2 is elkönyvelhetett magának egy részsikert. 
 
A teljes lakossánál a lista harmadik helyén a Fókusz keddi adását találjuk, majd a dobogóról épphogy lecsúszva a Jóban Rosszban szerdai epizódja következik, megelőzve a szintén TV2-es Tényeket. A Széf egy helyezést rontott az előző hetihez képest, 1 millió 234 ezer nézővel ezúttal a hatodik helyen áll, és továbbra is a teljes lakossában népszerűbb, akárcsak az ezúttal a 14. helyet megszerző Legyen Ön is Milliomos! (E két vetélkedő a fiataloknál a 16., illetve a 20. helyen zárt.) A hetedik helyen újra egy TV2-es műsort találunk, a Naplót, majd A mentalista, az RTL Híradó és a Cobra11 után, a tizenegyedik helyen a Skandináv lottósorsolás következik, mely majd’ százezerrel több nézőt érdekelt (1 millió 128 ezer), mint a tizenkettedik helyen záró Megasztár (1 millió 33 ezer néző), igaz, közönségarány tekintetében a Megasztár öt százalékkal jobb volt. És ha már a TV2-nél tartunk, talán nem csak a kevesebb csatornával rendelkező nézők jártak volna jobban, ha a BL-mérkőzések közvetítését nem száműzik a Pro4-re, a Bayern München-Real-Madrid elődöntő 883 ezer nézőt – többet, mint az El Clásico - ültetett a képernyők elé (SHR 20,1%), ezzel a meccs a teljes lakosság körében a 18. legnézettebb műsor lett. Közvetlenül a BL-meccs után pedig ott találjuk az m1 Forma-1 közvetítését: a Bahreini Nagydíj a teljes lakosságban 33,6%-os nézettséggel futott, és egy helyet javítva az előző héthez képest, a 19. helyen zárt. 
 
Az RTL Klub múlt héten jelentkezett először a stand up comedy egyik Magyarországon még ismeretlennek számító válfajával, a Roasttal. Az elsőként Nagy Ferót pellengérre állító műsor – melyre inkább a meghívott fellépők cikizése, semmint Nagy Feró szívatása volt jellemző – a fiataloknál a 22. helyen végzett, 293 ezer nézőt ültetve a képernyők elé, az ekkor tévét nézők 23%-át. A Roastot a teljes lakosságból is nagyjából ennyien, az az ekkor tévézők 22,2%-a látta, ám a 606 ezres nézőszám összességében csak a 35. helyre volt elég. Ez az eredmény nagyjából megfelel annak, amit a Showder Klub szokott elérni, de bőven van még hova javítania a műsornak, nemcsak a nézettség, de a cikizés terén is. 
 
A csatornák közti főműsoridős versenyt a fiatal korcsoportban ezúttal 25,3%-kal nyerte az RTL Klub, második a péntek estét megnyerő TV2 (SHR 19,2%), harmadik 6,2%-kal a Cool, a Film+ a negyedik (SHR 5%), a Viasat az ötödik (SHR 4,9%), az m1 pedig – mivel az F1-közvetítés nem főműsoridőben volt - a hatodik helyen zárta a hetet (SHR 4,6%). 
 
Adatok forrása: AGB Nielsen/RTL Klub 
 
b.e.
2012.04.24
|
Én sem vagyok nagy TV2 párti, de ne hasonlítsuk már össze 19.30-tól 22.30.-ig tartó Csillag születiket meg a 21.20-tól 00.00-ig tartó Megasztárt nézettség szempontjából. A Megasztár nézettsége ahhoz képest, hogy ilyen későn kezdődik, nagyon is jó. Nem is értem, ha már pénteken adják, akkor miért nem képesek beáldozni legalább a Jóban-Rosszbant. Lehet, hogy elkezdem nézni, de biztos bealszok rajta. Arról nem is beszélve, hogy akkor kezdődik az éjszakai élet is, ehhez képest is sokan nézik. De szerintem a ValóVilágnak sem volt nagyobb hétköznap a nézettsége.
dina49
|
2012-04-25 21:52:20
Egyet értek veled Jonny!
Egyébként András! A Csillag sz.-ben 20 percenként van reklám, a Megában meg 15 percenként, ahogy az az elmúlt 1 évben jellemző volt a TV2-re.
Bambusz
|
2012-04-25 17:07:54
Az a baj, hogy a Megasztár Rúzsa Magdiig volt hiteles.....Azóta csak bevételi forrás....Látszik ez a zsűriből is....Egy kalap szart ér....
A CSISZ meg olyan, hogy minden Rtl-es tehetségkutató sikeresebb, mint a TV2-é...Színvonalasabb és szórakoztatóbb....
Én nem csodálkozom ezen...tavaly előtt, még a Megasztár 2000000-os nézettséget hozott....de ez akkor volt.
Jonny
|
2012-04-25 13:24:31
Új hozzászólás
Név: E-mail:
Hozzászólás:
Ismételd meg:


2014. augusztus 20., szerda

(ÁLLAMI Ü), István, Vajk
18:05
Kőkemény család
amerikai romantikus vígjáték, 2005
18:10
Irány Colorado!
amerikai kalandfilm, 1991
18:45
Agyő, haver!
francia thriller, 1975
18:50
Harry Potter és a Titkok Kamrája
amerikai-angol fantasy, 2002
18:50
A múmia
amerikai kalandfilm, 1999
Elvesztettünk egy egészen kiváló borászt
Bortársaság
(Facebook)
Laci minden találkozásunkkor megnevettette az embert, egy mondata szállóigévé is vált nálunk.
Bussay László! Isten Veled!
Alkonyi László
(Facebook)
Boroddal hosszan ismerkedsz, és hamar búcsúzol. Úri kegy, ha még elköszönni is kapsz időt. Örülj még egy kicsit, mert anélkül borod savanyú, házad üres marad.
3
Tagok: túl az 1 millión
Copyright © 2012
Pesti Est Kft. az Est Media Group tagja.